Det ble ganske stilig | Nullfiresyvni: Det ble ganske stilig

Sider

lørdag 15. mai 2010

Det ble ganske stilig

Stjernene, sa Han.


Vi var i butikken Nytt og Shabby og så at de grønne knottene ikke var helt som vi hadde trodd. Hvilke skal vi kjøpe da? sa Hun.

Hun ble litt skeptisk. Du tror ikke det blir litt mye da, med bare stjerner på alle skapene? sa Hun, ikke helt overbevist.


Nei. Jeg tror det blir tøft jeg, sa Han.

Han fikk rett. Jeg er kjempefornøyd. Resultatet får dere se i morra. Jeg må bare rydde litt først.

Skapdørene på soverommet
Nytt og Shabby på St.hans haugen. Har du ikke vært der bør du ta en tur!

3 kommentarer:

  1. Kult, gleder meg til å se bildene:)
    Rikke

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk for så hyggelig kommentar, og ja lampen på kjøkkenet er fantastiske, og finnes flere steder. Du får typiske BTC lamper hos Bolina på Stabekk, og jeg er sikker på disse Shabby butikkene rundt forbi ha... Milla på House of Oslo vil jeg tror har noe liggnende, og sikkert kjedebutikkene også... Tror Bo Consept som du får kjøpt hos Skeidar har noe liggnende, eller sjekk hos www.babazar.no Lykke til og ha en herlig 17. mai!

    SvarSlett
  3. Så hyggelig innlegg å se for en butikkeier.
    Godt å høre at kundene er fornøyd med valgene de har tatt hos meg :o)
    Velkommen igjen!
    Hilsen fra Kjersti i Nytt & shabby

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.