Barseltid og me&I treff | Nullfiresyvni: Barseltid og me&I treff

Sider

torsdag 30. august 2012

Barseltid og me&I treff

Jeg har en venninne som jobber som salgskonsulent for me&I, knallkule barneklær i herlige farger. Mandag var hun og presenterte årets høstkolleksjon for meg og noen andre damer i barselsperm. Må si det var rimelig kaotisk med seks små under ett, mammaer og klær i en liten stue, men moro var det. Skjønte at jeg på ingen måte skal gå i gang med familiebarnehage noen gang...puh

Endte opp med noen knæsje, retroinspirerte klær til Max'ern. Syns eplebodyen og den matchende buksa var knallfine. Morsomt med det store eplet i rumpa og i tillegg er buksa superbehagelig.

En kul sparkebukse i retrofarger, med pinnsvin i rumpa. 
Syns Max er finest i litt mørke farger så denne passer perfekt.

Tenkte å få med meg et homeparty til før jul for å kjøpe julegaver. Hadde jeg hatt en jente hadde jeg helt klart kjøpt denne kjolen til henne. Flaks for meg at jeg har en supersøt niese som kan få den til jul.
Denne buksa syns jeg også var supersøt og knallfin til barnehagebarn.

Den blå varianten av buksa jeg kjøpte til Max

En knallfin lekedress. Denne kjøpte venninnen min til sin Teddy.

1 kommentar:

  1. Så mange fine ting og kjempefin stol forresten!
    ha en fin søndag! i morgen drar vi til Portugal!! klem Hege

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.