Torsdagstema: Kök/porslin | Nullfiresyvni: Torsdagstema: Kök/porslin

Sider

torsdag 4. oktober 2012

Torsdagstema: Kök/porslin

Fabrikens torsdagstema er denne gangen kök/porslin. Her er mitt bidrag: Spisekroken. På hylla står ting vi har samlet på reise eller som minner oss om å reise. Dukkene er kjøpt i Japan, bildet er en oversikt over t-banekartet i London, salt og pepperbøssen er en gave fra NYC, kirsebærblomstene minner oss om Japan, egget er fra India...

Serviset er fra Rosenthal og glassene fra Holmegaard.







5 kommentarer:

  1. Kartet over t-banen i London var bare knalltøft!
    Og så lurer jeg på hvor lampen er fra - den likte jeg:)

    Håper du har det bra,
    god klem:)

    SvarSlett
  2. Det t-bane kartet var super kult :)
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Vilka fina glas!!! Ha en fin helg :-) Kram Elina

    SvarSlett
  4. Takk :) T-banekartet er faktisk kjøpt på Norway Design og rammen på IKEA. Lampa er fra Home & Cottage så vidt jeg husker ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Herlige bilder! Så stilig du har det.
    Tusen takk for reklame forresten! Det trenger jeg virkelig.
    Ha en fin helg!
    klem Hege x

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.