En prikkete jul | Nullfiresyvni: En prikkete jul

Sider

tirsdag 4. desember 2012

En prikkete jul

I desember syns jeg det er så koselig å invitere venner. Vi skal feire julaften hjemme hos oss for første gang og da blir det pinnekjøtt. Vi pleier har ribbe, men i år er det tid for noe anent. På fredag kommer noen venner på besøk for generalprøven på pinnekjøttlagingen (vi er nemlig ikke kjent for våre kullinariske egenskaper). Og ettersom jeg er hjemme i fødselsperm har jeg prøvd ut noen ulike bordppdekninger. Hva syns du?

Digger de nye spisebrikkene jeg kjøpte hos Hviit på visningen av showrommet. Kjøpte også sugerørene og serviettene der.





I kveld er det bloggtreff hos Home &Cottage. Ses vi der?

2 kommentarer:

  1. Prikker kan da vel aldri bli feil...? Kjempekule spisebrikker, digger også serviettene... Den tradisjonelle julestemningen henter du inn med sviblene og maten :) Mona

    SvarSlett
  2. Så kule bordbrikker med prikker <3
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.