Klar for vår og hageliv | Nullfiresyvni: Klar for vår og hageliv

Sider

lørdag 6. april 2013

Klar for vår og hageliv

Eller balkongliv og parkliv for oss som bor i byen.

På torsdag var jeg på hagetreff på Skeidar Alnabru og koste meg med hagenytt og hyggelige bloggedamer. Etter å ha sett alle nyhetene fikk jeg så veldig lyst på hage... Eller en platting. Jeg er ikke veldig gira på blomsterbed og gressklipping. Heldigvis var det også noe for oss balkongfolk.


Med dette bildet deltar jeg i Skeidars fotokonkurranse.

Et par små stoler og et bord som også er et brett er akkurat hva vi får plass til på balkongen. Og med en mann som hater veps og humler på den lille plassen (noe jeg for så vidt skjønner godt) passer det jo veldig godt med fine blomster som ikke tiltrekker seg stort eller smått.

Etter en inspirerende omvisning fikk vi deilig mat og noen fantastiske goodiebags.

Tusen takk for en herlig kveld.

5 kommentarer:

  1. Så vakkert bilde du har tatt, herlige rosa pasteller som minner om sommer og uteliv - lykke ♥

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde ♥ Det var jo så herlig sommerlig det stillebenet der:))
    Ha en fin fin helg fortsatt:)

    SvarSlett
  3. Sommerstemning ! Herlig bilde - lykke til :-)

    SvarSlett
  4. Ååå utrulig nydelig bilde og nå er eg heilt ærlig,det er det fineste bilde eg har sett iforhold til dei andre eg har sett på!
    Herlig stemning,glede meg til sol og varme!

    Fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.