Mallorca og charter - here we come | Nullfiresyvni: Mallorca og charter - here we come

Sider

onsdag 12. februar 2014

Mallorca og charter - here we come

Jeg etterlyste tips til charterferie og mange syntes at Alcudia på Mallorca er stedet å være. Så, da blir det èn uke på vår lille familie etter påske en gang.

Det er oppvarmet barnebasseng, minidisco (vi har en danseløve) og ansiktsmaling. For oss voksne er det nada. Men det er helt greit. Jeg og magen (som da har rukket å vokse i 7 mnd) har ikke tenkt å gå på disco eller dra på partycriuse. Alt jeg ønsker er litt sol.

Det skal bli godt med en liten ferie før vi blir fire. Vi gleder oss. Faktisk.


5 kommentarer:

  1. Hei søte du,
    så innmari koselig at du deltar på giwe away hos meg! Den boken fra Tonerose Design er bare EEEELSK! tvi tvi!

    Jeg må le av dette innlegget, for hvem ville trodd dette for 5 år siden *ler* Jeg kommer helt sikkert til å bite i meg ordene, for en dag er det jeg som er på charterferie *fnis*

    Jeg håper alt er bra med deg kjære. Tekster deg snart, men vet du er fryktelig busy med studentene om dagen.

    Happy Lille Lørdag til deg!
    Her er det null på tapeten for en gang skyld - sååå digg!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Been there, done that:)
    Et flott sted!!
    Dere kommer til og kose dere glugg:)

    SvarSlett
  3. Du skal ikke kimse av en skikkelig charterreise med bamseklubb og barnepass, herlig for voksne og barn. Da kan du bare nyte solen og magen i en hel uke, så herlig. Nå begrunner guttene våre å bli såpass store at vi er litt ferdige med charter, her står tur til Tokyo høyt opp på ønskelisten ;-)

    Ha en herlig kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Deilig, deilig! :D Charter er supert ;)

    SvarSlett
  5. Kjempedeilig! Det kunne jeg tenke meg å, men tror vi må vente til litt inni permisjonen....Men må innrømme at det ikke hadde vært dumt nå :
    Kos dere masse:)
    Klem

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.