Vår helg | Nullfiresyvni: Vår helg

Sider

søndag 2. februar 2014

Vår helg

I går feiret min fine venninne bursdagen sin på Holmen spahotell. Fantastisk med litt egentid og avslapning. Det er deilig å komme seg litt bort og slippe det konstante fokuset på en liten en.


Mamma passet lillemann fra lørdag til søndag og mannen og jeg benyttet anledningen til å gå på kino (Wolf on wallstreet, faktisk ganske underholdende) og spise på Yayas (jeg elsker thaimat). Veldig deilig å komme seg litt bort og ikke minst få en natt med sammenhengende søvn. Og lillemann elsker å være hos mormor med all oppmerksomheten det medfører.

Vi koste oss ute på lunsj på åpent bakeri i dag tidlig før vi dro på en visning på Ekeberg. Enebolig er ikke akkurat det vi har tenkt oss, men dette huset var kjempefint. Dessverre tror jeg det kommer til å gå langt over takst, og vår smertegrense.


I dag hadde jeg også søte Stine fra me&i på besøk sammen med fem venninner, en mann og fem unger. Jeg glemte helt å ta bilder oppi vaffelsteking og et støynivå som overgår de fleste barnehager. Grove vafler til lunsj var en hit blant alle ungene og også de voksne. Det føles litt som å ha hatt barnebursdag her hjemme.

Det ble noen nye klær på meg og lillemann (og kanskje den lille i magen?). Gleder meg til sommer og sol nå.


Max i body fra årets kolleksjon. Buksa er gammel, men passformen er en gjenganger.


3 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en deilig helg! Godt med slike muligheter av og til. :)
    Max er superskjønn! (Min sønn heter Maximilian, men blir av de fleste kalt Max. ;))

    Ha en strålende start på en ny uke!

    SvarSlett
  2. Det er en spennende tid dere er i, med mye som skjer i familien. Da er egentid og date med mannen balsam for både mentalhygienen og ekteskapet, det er så fort gjort å glemme slikt i hverdagen og småbarnstiden.
    Lykke til med husjakten, jeg gleder meg til å se hvor dere ender til slutt:)

    natta til deg og god tirsdag når den kommer
    klem:)

    SvarSlett
  3. Så bra dere har kosa dere ;)

    Happy lillelørdag!
    klem
    pS! tar med en rosa enhjøring neste gang vi sees *ler*

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.