Dugnad | Nullfiresyvni: Dugnad

Sider

søndag 12. april 2015

Dugnad

I dag har vi hatt dugnad hjemme. Det syns jeg er veldig deilig med å bo i rekkehus; vi er fler som deler på oppgavene med vedlikehold. Vi har ryddet unna alle rullesteinene i oppkjørselen, kostet og lagt på ny dekkduk. Vi har vasket gjerdet og lagt ny dekkbark og vi har feid hele innkjørselen/gårdsplassen.



Trioen. Det er tre jenter som er født sommeren 2014 i vårt sameie.

Ungene stekte vafler

Vi fikk låne en elektrisk hekksaks av naboen og gikk løs på hekken som deler hagene på rekka vår. Jeg må si det var veldig tilfredsstillende å gå løs på busken. Kneet mitt fikk seg en skikkelig trøkk på løpetur i går. Jeg gikk ut litt for hardt, litt for fort og må hvile et par dager. Da er det veldig deilig å få utløp for litt aggresjon gjennom hagearbeid. Har aldri tenkt på det på den måten før.



Hekken ble veldig fin. De som bodde her før har ikke gjort så mye med den så den måtte få seg en skikkelig omgang for å kunne vokse seg til og bli fin. Jeg fikk også to fine blomsterkasser av naboen som hun skulle kvitte seg med og gleder meg til å plante noe fint oppi dem. Kanskje ranunkler?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.